Lördag, eh?

Hej hopp!
Nu är det exakt en vecka kvar tills man är tillbaka på skolan. Känns ganska gutt ändå. Har saknat en massa :)

Har absolut inte känts som det vart lördag idag! Blev väldigt lugnt.
Hälsade på hos mormor och la lite pussel med henne.
Gick ner till affären med bror & Madde.
Hem till min babe Linn (: Kollade på Harry Potter med henne och Linus. Vi spelade Farmville en massa ! Höhö jag har dragit med mig Linn i Farmville-träsket =) Jag som lovade att jag aldrig skulle börja spela det. Men det är kuuuul ju! Sen snackade vi lite skit och kollade på gamla bilder. HAHA HERREGUD! :D
Sen gick jag till Jeszica och snackade med henne lite innan jag gick hem. Och nu sitter jag här och funderar på ifall jag ska se på Black Hawk Down, eller om jag ska sova ?

Imon händer det inte heller något intressant. Ska till mormor igen. Och ut och gå med Jeszica en sväng! Och förhoppningsvis träffa min toork (Linn) också ! :)
Ööö, skulle behöva plugga imon också visst...........

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback