Fritidsresor & reseledare i Estland

Hej bloggen!
Jag är så dålig på att uppdatera alltså. Ska bli bättre, lovar!

Idag hade vi föreläsning från Fritidsresor och hon var toppen! Verkligen jätteintressant och roligt!
Jag längtar tills man kommer ut i arbetslivet och får jobba med det som man verkligen brinner för, jag vill ut i världen och jobba!

Nu har det röstats fram en vinnare till vårresan med! Blev High Five Travel som har en SPA-resa till Estland och det kommer bli hur bra som helst! Jag är med i gruppen som håller i resan nu och ska vara reseledare :) Awesome! .. även ekonomiansvarig för jag är bra på det tydligen!? :P Haha. Det vet jag ju inte :)

Day 1 på helfart! Wish me luck! Men jag kämpar ju inte ensam, och det är skönt iaf :) !

Idag ska jag träna, har varit lite si och så med träningen.. Hmmm! Skärpning!

PRAKTIKPLATS, I neeed! Nu är det inte långt kvar och jag måste fixa en praktikplats. Vart ska man va!?


Ämmah




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, hur går det för dig? Är inne på min andra dag och känner riktigt hur ont man har i magen. Jobbigt innan dessa hungerkänslor går över.. blir nog bättre fram mot helgen.. kämpa på.. you are not alone!



kram

2010-01-26 @ 22:03:38
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback