Back @ Löfta!

Back in school!
Yes nu är man tillbaka på Löfta, gu vad skönt det kändes att komma tillbaka å träffa alla igen :)
Komma igång med allt plugg och träningen.
Igår hade vi redovisning av våra resor som vi har planerat sen ganska lång tid tillbaka nu. Jag & min grupp har en SPA- och äventyrsresa till Polen, asnice! Hoppas vi kommer åka dit :) Men redovisningen gick bra iaf.

I helgen blir det lugn, ska bara slöa och kolla på en massa avsnitt av O.C.
Kanske ta ngn timma på gymmet med ? I'll try!

Nästa vecka blir det förhoppningsvis en tripp till Göteborg! Kanske liite shopping, men bara lite!
Måste spara spara spara... Sen ska vi på bio med & se AVATAR som jag har längtar efter maaaassa.
Så det ser jag fram emot :)

Annars då? Jag har inget internet för tillfället så jag sitter vid datorn på bibblan.... Kul, not!
Men får väl glädja mig med att jag har en härlig utsikt över havet när jag sitter vid datorn här ;)

Cya!

Mina ögon kan glittra, mina läppar kan le.. Men sorgen i mitt hjärta kan ingen se!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, roligt att höra från dig ige.. okejj, jag har varit inne på din gamla blogg men där har du inte skrivit på länge..hehe så det e skojj att få läsa lite igen = )



jag kör i gång på måndag med helfart? hänger du på?? = )



kram

2010-01-18 @ 14:45:33
URL: http://hannasviktigaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback