Ny blogg (igen...) :D

Hejsvejs!

Nu börjar jag blogga igen, på ny bloggadress med :-)
Ska försöka att inte glömma bort bloggen helt & hållet den här gången. Det är ju faktiskt rätt kul att blogga, skriva av sig lite ibland när man behöver det.

Nu är julen över så gott som.
Den här julen blev helt perfekt <3 Eller ja, nästan iaf. Hade ju varit ännu bättre om jag hade sluppit jobba på julafton, men det är ju lite mer cash iaf!
Syrran & Nicke, barnen & min Kid-baby (vovvsen) kom och överraskade oss på julafton! Blev verkligen chockad, men åååh så glad! Ha alla små sötnosar här på julafton med oss. Kunde inte bli bättre :) & min söta Kid som följde varje steg jag tog. Mysiga promenader ute i skogen, och han var helt gaaaalen i snön haha.
Men nu har dom åkt tillbaka till Öland. Saknar dom redan massa. När får jag träffa dom igen !? Vet inte det. :S

min töööötis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback