Lista 2oo9 !

Det är bara en dag kvar på detta år. Sen är det 2010. Vad fort åren går egentligen..
I år tänker jag inte ha något nyårslöfte iallafall, håller aldrig dom ändå.. x) Men det blir verkligen nystart efter nyår, och ta nya tag i både träning och bra mat! Det mååååste jag verkligen göra. Har varit riktigt dåligt i höst.

Haha, idag var jag på systemet. Och köpte dricka. Till mig själv :D Kändes lite konstigt.
Jag drack ju på juldagen med. 11 månader sen sist då. Blev inte så full som jag trodde att jag skulle bli, ändå drack jag rätt mycket. :S Men guuuud vad sjukt roligt jag hade haha!
Men idag köpte jag iallafall vin. Ska även göra en drink då man blandar vitt vin, margarita drink mix och fruktsoda. Det är sjuuuukt gott! :) Har du inte provat det - DO IT! 
Imon ska jag bli full fan haha! Vi ska först käka lite middag, sen blire paarty !

Slänger in den här listan med :) Om året som varit..



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jovars, det gjorde jag nog säkert. Började en underbar utbildning!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hm, jag kommer inte ens ihåg vad mitt nyårslöfte var, men håller man nånsin dom?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men tre vänner berättade att dom är gravida

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Har bara varit kvar i Sverige "/ Skulle åkt till Turkiet, men det blev inget med det sen, tyvärr..

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett spännande jobb utomlands, och kanske en egen lägenhet

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Kan inte komma på något speciellt datum direkt

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag vet lite mer vad jag vill göra i framtiden, känns väldigt bra..

9. Största misstaget?
Jag gör väl aldrig misstag? :O

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har väl varit sjuk några gånger, men inget allvarligt direkt

11. Bästa köpet?
Min rosa mobil, och massa kläder..

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, kläder.. herregud vad mycket shopping det blev i somras.
.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, väldigt mycket..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest utomlands

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat sjukt mycket pengar

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med min familj, och några timmar på jobbet med såklart

19. Blev du kär i år?
Mycket möjligt ;)

20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl är nog favoriten!

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna såklart! ;)

22. Största musikaliska upptäckten?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Haha, jag kommer inte ens ihåg vad jag fick just nu :)

25. Något du önskade dig men inte fick?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var på bio med Thilda & såg Harry Potter :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte vad jag kan komma på

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Pink

29. Vad fick dig att må bra?
Att flytta och komma till en helt ny plats, nya människor & underbara vänner, kärlek, roliga utekvällar..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinsson!

31. Vem saknade du?
Min familj på Öland, och mina vänner som jag flyttade ifrån

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat så många underbara människor, som blivit väldigt fina vänner! <3 & det är jag väldigt glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback